Een doorsnee vrijdag avond

Vrijdag is bij ons frietjes en biertjes dag. Op deze foto's zie je ons favoriete bier, al dan niet goed getapt door mijn papa en mijn broer, namelijk Omer. En ga je onze lekkere zelfgemaakte frietjes en hamburger zien.
Voor ons is het heel belangrijk dat wij dit elke vrijdag doen omdat dit een echte traditie is geworden voor ons.

Voor deze foto heb ik gekozen om ze in portret te nemen. Zo krijg je een mooiere focus op de glazen en wordt de rest vervaagd. 

Deze foto heb ik ook in portret genomen, maar vanuit een ander standpunt. Ik heb deze schuin genomen omdat je het dan ook beter ziet, maar ook omdat ik vind dat het een leuker effectje geeft aan de foto zelf in plaats van dat je hem recht zou nemen. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Fauna en Flora met iets meer Flora

Een kelder als sportzaal?