Waarom heb ik het thema fotografie gekozen?

Voor creativiteit moesten we een muzisch media kiezen om ons te verdiepen. Ik heb gekozen voor fotografie, maar waarom?
Ik vind fotografie heel leuk om te doen, maar ik heb het nooit echt goed begrepen hoe je sommige foto's kon nemen. Ik zie heel veel foto's op sociale media die op andere manieren zijn getrokken, bijvoorbeeld schuin, van heel dicht bij of juist van ver, in portret, ... . Hierbij wou ik eens kijken of ik dat ook kon doen met de middelen die ik had. Namelijk in deze tijd een GSM en spullen/ plaatsen bij mijn thuis.

Voor deze opdracht ga ik met een thema werken zodat ik niet zo maar door elkaar foto's neem. Mijn thema is 'Wat kan je allemaal vinden bij ons thuis?'. Hier en daar ga ik ook buiten dat thema foto's nemen. Dit gaan dan foto's zijn van de lucht, wolken, ... maar allemaal op verschillende momenten van de dag en ook op verschillende manieren.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Fauna en Flora met iets meer Flora

Een doorsnee vrijdag avond

Een kelder als sportzaal?